sobota, 18 listopada 2017

Warsztaty w Ustroniu - to już miesiąc minął?

Jak dobrze policzyć, to nawet więcej! Warsztaty Twórczo Zakręcone odbywały się od czwartku do niedzieli 12-15 października 2017, jak co roku w Ustroniu, choć tym razem w hotelu Gwarek, a nie jak w poprzednich latach w Tulipanie i w Magnolii. Trzeba dostać się dalej od centrum miasteczka, i za stacją kolejki linowej na Czantorię odbić w lewo, w dolinę, gdzie domów jest jak na lekarstwo, za to hoteli i sanatoriów cały szereg.

Nie zdarzyło mi się dotąd, aby przy okazji zjazdów trafić na tak piękne jesienne widoki. Pogoda dopisała mimo obaw. Zanim wtopiłam się w tłum na sali w Gwarku, musiałam - musiałam! - zaliczyć choć krótką wycieczkę. Na Równicę było akurat nie za daleko, nie za blisko, a czasu starczyło aby dojść, wrócić i jeszcze przygotować materiały na popołudniowe zajęcia.











Grzechem by było zamknąć się w dusznej sali i nie zobaczyć świata! Na dodatek wciąż coś rosło...


... jak choćby grzyby na starej gałęzi. Chyba, że to śluzowce?

Ale kwiatki to zawsze są kwiatki:

Dzwonek

Niecierpek

Bodziszek

Jeżyna
- przynajmniej dokąd się nie zamienią w owoce:


Może nawet były słodkie? Nie spróbowałam.

1 komentarz: